Comunicat 18.08.2016

Verificari cu privire la existenta documentelor necesare desfășurării activității societăților comerciale

Avand in vedere faptul ca in ultima perioada politistii locali din cadrul Serviciului Inspectie Comerciala au efectuat verificari cu privire la existenta documentelor necesare desfășurării activității societăților comerciale cu sediile pe raza Municipiului Timișoara, actiuni prin a caror mediatizare s-a atras atentia comerciantilor cu privire la obligatia acestora de a detine acord de functionare conform Legii nr. 650/2002 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, in data de 17.08.2016, in cadrul verificarilor efectuate, au fost depistate alte 3 societati comerciale care nu detineau acord de functionare, una dintre aceste societati avand si depozitate pe domeniul public lazi si paleti fara a detine aprobare serviciilor de specialitate si fara plata taxei zilnice pentru ocuparea temporara a locurilor publice conform HCL 371/2007, modificata de HCL 206/2009, privind constatarea şi sancţionarea contravenţiilor pe teritoriul Municipiului Timişoara .
Pentru nerespectarea prevederilor legale societatile in cauza au fost sanctionate contraventional cu amenzi in valoare de 2.900 de lei.
Politia Locala Timisoara atrage din nou atentia asupra obligativitatii comerciantilor de a obtine acord de functionare astfel de verificari urmand a se efectua si in urmatoarea perioada.

BIROUL COMUNICARE RELAȚII CU PUBLICUL ȘI REGISTRATURĂ