Comunicat de presa 18.02.2014

Ședința Comisiei de Ordine Publică s-a desfășurat la Poliția Locală Timișoara

[smartslider3 slider=38]

Astăzi, la sediul Direcției Poliția Locală Timișoara, s-a desfășurat, pentru prima dată în această locație, ședința Comisiei de Ordine Publică, constituită în cadrul Primăriei Timișoara, convocată în conformitate cu prevederile Legii de organizare și funcționare a Poliției Locale. S-a prezentat analiza activității Poliției Locale pe anul 2013, s-a discutat avizarea proiectului de organizare și funcționare a Poliției Locale, evaluarea cerințelor de personal și logistică a Poliției Locale Timișoara, modificarea HCL 54/2012 și întocmirea proiectului de Hotărâre pentru stabilirea Comisiei de Ordine Publică, analizarea în vederea modificării Regulamentului privind modul de funcționare a Comisiei aprobat prin HCL 15/2012. În cadrul ședinței au fost stabilite obiectivele Poliției Locale pentru perioada următoare în vederea eficientizării activității și s-au discutat proiecte de hotărâri ce vor fi supuse dezbaterii plenului Consiliului Local în perioada următoare.

BIROUL COMUNICARE,

RELAȚII CU PUBLICUL ȘI REGISTRATURĂ