Comunicat 17.05.2012 – 2
Implementarea sistemului de management al calităţii în atenţia Poliţiei Locale Timişoara
Pentru a deveni cât mai eficienţi şi pentru a obţine şi menţine încrederea din partea cetăţenilor că satisfacerea cerinţelor lor este obiectivul prioritar al instituţiei, Direcţia Poliţia Locală Timişoara a demarat procedurile de implementare a sistemului de management al calităţii conform prevederilor standardului SR EN ISO 9001:2008. Datoria primordială a întregului personal din cadrul Direcţiei Poliţiei Locale Timişoara este să cunoască şi să aplice cerinţele documentelor sistemului de management al calităţii şi să adopte o atitudine dinamică, orientată pe creşterea satisfacţiei cetăţenilor şi îmbunătăţirea continuă a propriei activităţi. Pentru o mai exactă informare a opiniei publice, politica privind calitatea şi angajamentul directorului executiv sunt postate pe site-ul www.polcomtim.ro. De asemenea, în vederea transparentizării activităţii la nivel economic şi logistic, tot pe site-ul instituţiei pot fi vizualizate, la rubrica Achiziţii Publice, situaţia achiziţiilor, a plăţilor şi a raportărilor Direcţiei.
Purtător de cuvânt Poliţia Locală Timişoara,
Consilier Daniela Seracin