Comunicat de presa 15.09.2011


SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITĂŢII

       

         Direcţia Poliţiei Locale Timişoara a proiectat, documentat şi va implementa in anul 2012 Sistemul de Management al Calităţii in conformitate cu SR EN ISO 9001-2008 .
         Directia Politiei Locale Timisoara a documentat si tine sub control Sistemul de Management al Calitatii  prin urmatoarele documente: Angajamentul managementului ; Politica in domeniul calitatii ; Manualul Calitatii ; Proceduri de sistem ; Proceduri de proces ; Proceduri operationale ; Instructiuni de lucru ; Inregistrari privind operarea si controlul proceselor sale.
         Documentatia este adecvata scopului, misiunii si dimensiunii Directiei Politiei Locale Timisoara, fiind periodic analizata pentru a corespunde strategiilor organizatiei pe termen mediu si lung .
         Sistemul de Management al Calitatii este structurat si adaptat domeniului specific de activitate al Directiei Politiei Locale Timisoara si are la baza principiile standardului ISO 9001-2000 :
– orientarea catre cetăţean ;
– abordarea de tip proces ;
– crearea de lideri (leadership) care sa conduca echipe ;
– implicarea personalului ;
– abordarea sistemica la nivelul conducerii ;
– imbunatatirea continua ;
– fundamentarea cu date si informatii a deciziilor ;
– relatii reciproc avantajoase cu cetăţeni
i ;
            In cadrul acestui Sistem sunt determinate,controlate si procedurate urmatoarele tipuri de procese :
– Procese de management : planificare SMC, Control Inregistrari, Control documente, Politica si obiective privitoare la calitate, autoritate, analiza de management
– Procese de masurare si control :controlul serviciului neconform, evaluarea satisfactiei cetateanului sau serviciilor, actiune corectiva, actiune preventiva ;
– Procese principale : Planificare, procese referitoare la relatia cu cetăţeanul, Aprovizionare, Realizarea serviciilor.
– Procese suport :Resurse Umane, Resurse Financiare, Infrastructura, Logistica
        In ceea ce priveste procesul evaluarii gradului de satisfactie al cetatenilor în ce priveşte relaţia cu Poliţia Locală Timişoara şi calitatea serviciilor oferite, institutia noastra supune atentiei mass-mediei, cetatenilor Timisoarei si nu numai, un chestionar cu 9 intrebari referitoare la reactia de feed-back a cetatenilor in raport cu problemele semnalate pe adresa Directiei Politiei Locale si aşteaptă opiniile  si sugestiile dvs. in legatura cu aceasta modernă şi inedită modalitate de comunicare.
         Perioada de derulare a acestui proces de sondare a opiniei cetăţenilor este cuprins în intervalul 01.10.2011 – 30.11.2011.
         În perioada sus amintită, culegerea informaţiilor va fi efectuată atât prin înmânarea spre completare a CHESTIONARULUI către cetăţeni prin intermediul Consiliilor Consultative de Cartier, cât şi punerea acestuia la dispoziţie  în format electronic, linkul de acces la acesta urmând a fi  publicat pe site-ul instituţiei www.polcomtim.ro.
         Pentru vizualizarea modelului CHESTIONARULUI  va rugam accesati ACEST LINK

         cons.MUDURA VOICU – purtător de cuvânt
         POLIŢIA LOCALĂ TIMIŞOARA